Primera trobada del CIB

Com ja sabeu, la nostra escola participa del CIB (Consell dels Infants de Badalona), projecte que promou la participació ciutadana dels nens i nenes de la nostra ciutat per tal que la coneguin més i millor i que s’impliquin amb la seva transformació. I és que tenint en compte les mirades, veus i necessitats dels més petits i petites dels nostres barris, Badalona es pot convertir en una ciutat més inclusiva i enriquidora tant per a ells i elles com per a tothom. Per tal de fer-ho, aquest any comptem amb sis representants al CIB del Baldiri! 👫🏾🧑🏼‍🤝‍🧑🏻👭🏻

Gràcies a les propostes que ells i elles ens porten, aquests últims dies les classes de 5è i 6è (els cursos dels i les nostres representants) han estat treballant els Drets dels Infants. Ens al·lucinen els murals tan magnífics que han elaborat reivindicant la garantia dels seus drets!!!

A més a més, avui, els i les nostres representants els han portat a la primera trobada del CIB i han pogut compartir amb altres nens i nenes tot el fet fins ara i han hagut d’estar molt atents i atentes als nous projectes als que ens sumarem: se’ns gira feina!!! 💪🏼

Com veureu, doncs, gràcies a la implicació de tot el cicle superior i al compromís i responsabilitat d’aquest alumnat representant, aviat podreu anar passejant per Badalona i topar-vos amb aquests xulíssims murals dins els Mupins (panells publicitaris) dels seus carrers. Fixeu-vos-hi bé!! 👀❗Si els trobeu, feu-los fotos i dieu-nos-ho! Ens farà molta il·lusió saber que la feina feta dins l’escola és gaudida per tothom fora de les nostres parets. De fet, això és el que més feliços i felices ens fa: que allò que construïm i creem a l’escola surti i es comparteixi a les places, als carrers, entre família i amb les amistats. Murals, aprenentatges, reflexions, valors… Que bonic és quan tot això impregna la nostra bonica ciutat i l’ajuda a millorar!