Concert de Nadal

I com cada any… torna el concert de Nadal en el format d’abans de la pandèmia, el que ens agrada, el de tu a tu, al teatre, sense mascaretes… PER FI!

CONSULTA AQUÍ EL PROGRAMA

Els nens i nenes de l’escola han preparat cançons i poesies per a compartir amb les famílies. L’alumnat ha rebut dues entrades per família que us permetran accedir al TEATRE BLAS INFANTE (C. d’Andrés Segovia, 45, 08913 Badalona).  A partir de les 9.45h obrirem portes per tal que us aneu acomodant. Per respecte a tots els nens i nenes que actuen us demanem que espereu a abandonar el teatre en el moment d’acabar el concert per evitar sorolls i rebombori a mig concert.

Després del concert els nens i nenes aniran cap a l’escola i seguiran amb les activitats i l’horari habitual.