HA ARRIBAT EL NADAL!

Els nens i les nenes d’Educació Infantil hem gaudit molt aquests últims dies d’aquest primer trimestre: hem guarnit el nostre vestíbul amb motius de Nadal; hem fet feinetes molt boniques plenes d’amor i alegria; hem rebut el TIÓ i hem fet la nostra carta als Reis on, a més de desitjar molta felicitat per a tots els nens i totes les nenes del món, hem demanat algun que altre regalet per a la classe.

El DILLUNS 18 al matí vam fer l’ASSAIG GENERAL, i a la tarda li vam donar la carta al PATGE i ens va donar un regalet per la classe.

El DIMARTS 19, per fi va arribar el dia del CONCERT, on les nostres famílies van gaudir moltíssim veient i escoltant les nostres nadales que hem preparat amb molta il·lusió i amor. Els mestres vam cantar una NADALA pels nostres alumnes.

Finalment, l’últim dia, el TIÓ va cagar un regalet per cada infant. Mireu com vam picar al TIÓ: els micos i les mones, les girafes,  les estrelles de mar, els taurons, els faraons i faraones i els conillets i les conilletes.

L’Equip de mestres d’Educació Infantil esperem que us hagin agradat totes les feinetes i les cançons que els vostres fills i filles han preparat amb tanta il·lusió, i us desitgem un Nou Any ple de SALUT, PAU i FELICITAT.