XIV JORNADES ESPORTIVES

Benvolgudes famílies,Nen, Esports, Sennheiser Ie 80, Gratis, Tennis, Baidu Tieba, Nas, Línia, Dibuixos animats, baidu Tieba, noi png | PNGWing

Hem pogut reprendre les tradicionals Jornades Esportives de la nostra escola, a la Pista d’Atletisme de la Mar Bella.

Uns dies molt emocionants per al nostre alumnat, que han pogut gaudir d’uns matins plens d’activitats físiques en un entorn fantàstic; per a molts, per primera vegada.

Han estat dos dies : dilluns dia 16 de maig , on van anar els alumnes de P3 fins a 1è i aquest divendres  amb els grans de l’escola, de 2n a 6è , ha fet uns dies molt bons per celebrar aquestes Jornades.

Gràcies a tots i totes per fer que aquestes jornades siguin cada cop més especials i per la vostra participació els que heu pogut venir a veure als vostres fills/es.

.JORNADES ESPORTIVES P3_1è

JORNADES ESPORTIVES DE 2n A 6è