TORNEM A LES AULES

Comencem un nou curs escolar que, per segon any consecutiu, s’ha avançat uns dies. Tothom venim amb les piles ben recarregades, moltes ganes i algunes novetats:

– Enguany a Primària us lliurarem nous informes d’avaluació, de caire més qualitatiu.

– Ens han dotat d’una Aula d’Acollida en horari sencer, amb la qual cosa podrem atendre millor tant a l’alumnat nouvingut, com aquell alumnat que ja estigui escolaritzat al centre però que requereixi d’un suport lingüístic.

– També rebrem un suport quinzenal CREDA pels infants d’Educació Infantil, que presentin dificultats de llenguatge i comunicació.

– La nostra escola ha estat seleccionada per formar part del programa “Transformem els Patis”. Aquest és un programa de l’Ajuntament que treballa per millorar tant els espais físics com les dinàmiques i relacions que s’hi esdevenen, amb l’objectiu que siguin més igualitàries mitjançant la diversificació del joc. Alhora, vol convertir-los en equipaments comunitaris accessibles per a la gent dels barris, sumant-se en molts casos a la xarxa de refugis climàtics de la ciutat.

– Ens han posat ventiladors a les aules de primària i com podeu veure, a les zones d’estada del voltant de l’escola, han incorporat nou mobiliari urbà: taules de pic-nic, jardineres, zones de joc… que esperem us agradi.

De ben segur que aquest curs 23-24 ens depararà nous reptes i moltes més novetats que, a poc a poc, anirem descobrint plegats.