JORNADES ESPORTIVES A LA MAR BELLA

Dilluns dia 12 i avui dijous dia 15, hem celebrat les quinzenes Jornades Esportives de l’Escola Bac de Roda. Durant el primer dia va participar l’alumnat de P3 fins a 1r i avui, han gaudit d’aquesta jornada, els/les alumnes de 2n fins a 6è.

Algunes famílies ens heu pogut acompanyar per animar als vostres infants i, fins i tot, els més agosarats heu pogut participar en una cursa que ha estat molt renyida. Esperem que a banda de passar calor, us hagueu divertit.

Com ja sabeu, aquestes jornades volen promoure la pràctica esportiva entre el nostre alumnat, contribuint a l’establiment dels fonaments per a l’adquisició d’un estil de vida actiu i saludable.

Cliqueu  a les fotos per veure les Jornades Esportives

Alumnat de P3 a 1r                                                                                                                   Alumnat de 2n a 6è