JOCS FLORALS 2024

Com cada any per Sant Jordi, la nostra escola ha celebrat uns Jocs Florals, on han participat tots els infants des d’I3 fins a 6è, amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes.

Educació Infantil:

– Ha escrit i il·lustrat un llibre entre tots els infants. Els nens i les nenes d’I3 el comencen, I4 fa el nus de la història i I5 acaba el conte i decideix el títol. Amb totes les pàgines s’ha fet un llibre gegant i una pel·lícula.

“ELS ENGANYADORS DE LA SELVA”

CONTE INVENTAT ESCRIT PER L’ALUMNAT D’EDUCACIÓ INFANTIL

Cicle Inicial:

– Els nens i nenes de primer han inventat uns rodolins ben divertits., que han gravat en vídeo: RODOLINS DE 1r

– Mentre que l’alumnat de segon, ha fet un treball cooperatiu a través dels contes clàssics. Què se’n va fer de…? Els protagonistes dels contes… Han quedat unes històries ben originals:

Cicle Mitjà i Superior:

– A partir de 3r els escrits són individuals, de creació pròpia i temàtica lliure. L’alumnat de 3r i 5è han treballat la prosa, mentre que els nens i nenes de 4t i 6è, han treballat la poesia.

Tothom ha tingut premi, uns col·lectius i d’altres individuals i hem passat una jornada festiva on el més important és que l’alumnat s’engresqui en l’escriptura i la lectura.

Aquí teniu el recull de vídeos i escrits seleccionats, així com els dels guanyadors i guanyadores d’aquest certament literari. Esperem que us agradin!

Cada any el nostre jurat ho té més difícil…Sant Jordi Sitges Sticker

SANT JORDI 2024