JOCS FLORALS 2023

DIADA SANT JORDI | Escola Guerau de Peguera

Benvolgudes famílies, com cada any per Sant Jordi, a la nostra escola celebrem uns Jocs Florals. Aquest certamen literari té l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita dels nostres infants.

Les nenes i els nens d’Educació Infantil han escrit i il·lustrat un recull de contes. Cada curs ha inventat un conte relacionat amb l’art, els pintors i d’altres personatges. Els sis contes creats formaran part del llibre gegant de contes d’art.

Els nens i nenes de primer han inventat uns rodolins ben divertits i també han fet un vídeo per poder exposar-los.

L’alumnat de segon ha fet un conte col·lectiu entre les dues classes.

Les classes d’Educació Infantil i Cicle Inicial rebran un Diploma col·lectiu i un llibre per a la classe.

Els cursos de 3r i 5è han treballat la prosa, mentre que 4t i 6è han treballat la poesia.  Tots els escrits són de temàtica lliure.

Hi ha hagut diploma individualitzat per als finalistes i un llibre per a tots/es els guanyadors/es.

Tothom ha fet una gran feina, el jurat ho ha tingut molt difícil per escollir els escrits guanyadors d’aquest Sant Jordi 2023.

Com sempre us mostrem unes imatges del dia.