JOCS FLORALS 2022

DIADA SANT JORDI | Escola Guerau de PegueraBenvolgudes famílies,

Com cada any, el nostre alumnat ha preparat un seguit d’activitats per tal de celebrar la diada de Sant Jordi 🐉 🌹🐲:

• Les nenes i els nens d’Educació Infantil han fet un conte col·lectiu entre tots tres nivells. P3 ha estat  l’encarregat de pensar, escriure i il·lustrar l’inici d’aquesta història. P4 ha desenvolupat el plantejament i P5 ha buscat el millor final per a la història. Voleu veure’l?

«ARA JA SOM AMICS» SANT JORDI A EDUCACIÓ INFANTIL

• Les nenes i els nens de 1r han inventat i escrit de manera individual, uns rodolins acompanyats d’uns bonics dibuixos.  Mentre que l’alumnat de segon ha fet un conte col·lectiu titulat «OUS, CORS I MOLTES COSES MÉS» tothom li ha posat molta imaginació.

Aquí teniu l’enllaç perquè ho pugueu mirar: SANT JORDI A CICLE INICIAL

• De tercer a sisè, els/les nostres alumnes han participat de manera individual amb uns escrits propis i en llengua catalana, han treballat la prosa (3r i 5è) i la poesia (4t i 6è). Entre tots els textos presentats, s’han escollit tres per nivell, dels quals un ha estat guanyador i els altres dos finalistes. Aquí teniu el llibre amb tot el recull de les nostres escriptores i escriptors, esperem que us agradin.

Aquest certamen literari té l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita dels nostres infants.

Tots els grups han tingut regals: diplomes, flors i un llibre per a cada classe.

Com sempre volem ensenyar-vos com ha anat aquesta celebració.

FELIÇ SANT JORDI A TOTHOM!!!