ÀPATS A L’ESCOLA

Com ja sabeu aquest curs hem reprès aquesta iniciativa que consisteix en venir a visitar l’espai del menjador.

D’aquesta manera volem mostrar-vos l’Espai Migdia, perquè sapigueu quina és l’organització, també podeu veure la cuina i parlar amb la nostra cuinera, per disposar d’informació sobre els àpats que donem a la nostra escola, com s’elaboren i quins productes es fan servir. En resum conèixer de primera mà el nostre menjador escolar. Sabem que aquest és un espai que us neguiteja i per això volem obrir-lo a les famílies.

Enguany, pel tema de la COVID, no us heu pogut quedar a dinar, però la cuinera sí que ha preparat un tastet per als assistents. El proper curs seguirem amb aquesta iniciativa i esperem, que ja us pugueu quedar a dinar, com si fóssiu uns alumnes més del Centre.

Aquesta és la tercera trobada d’enguany. Les dues primeres adreçades a EI i aquesta tercera oberta a tothom. Aquí teniu unes imatges d’aquesta trobada. Gràcies famílies per venir!!!