BON ESTIU FANTASMES I PIRATES!!!
Moltes gràcies famíles per acompanyar-nos durant aquest curs en totes aquelles activitats que hem proposat i haver compartit tantes experiències i moments especials. Us volem desitjar un molt bon estiu i que aprofiteu per fer totes aquelles activitats que l’estiu permet i que en són tan “refrescants” i, sobretot, gaudiu en família!!!
BON ESTIU FANTASMES I PIRATES!!! Llegeix més »

