PROJECTE INTERDISCIPLINAR: RECICLATGE I MEDI AMBIENT. MES DE DESEMBRE: CINQUÈ
Estem treballant el projecte dels animals. Després de visitar el Cim d’àligues, vam fer mussols de fang. Ens van quedar tan bonics, que vam pensar de construir casetes per a ells i per a poder transportar-los amb seguretat. I què millor que utilitzar materials reciclats com a caixes, taps i tubs de cartró per aconseguir […]
PROJECTE INTERDISCIPLINAR: RECICLATGE I MEDI AMBIENT. MES DE DESEMBRE: CINQUÈ Llegeix més »


