SORTIDA ESPORTIVA DE 4t. FLOORBALL.

El passat dimarts, 14 de maig al matí, els alumnes de 4t van anar a peu al Poliesportiu de La Pau per practicar Floorball o hoquei pista, acompanyats per alguns alumnes d’una altra escola.

L’hoquei pista és un esport d’equip, practicat en pista coberta a tot el món. L’objectiu del joc és ficar una pilota plàstica en la porteria contrària utilitzant un bastó lleuger. Els dos equips tenen cinc jugadors i un porter a la pista. Les regles són similars a les de l’hoquei sobre gel i bandy, encara que amb algunes diferències evidents. És un joc ràpid, i és popular com un esport competitiu així com per mantenir la forma física. No hi ha violència.

El joc es va inventar a Suècia a finals de la dècada de 1960.

L’esport està organitzat internacionalment per la Federació Internacional d’Hoquei Pista (International Floorball Federation). El 2019 hi havia uns 377.000 jugadors d’Hoquei Pista registrats a tot el món, que el 2014 van arribar als 300.000.

Vam tornar sota la pluja, però els nens i nenes van gaudir de la sortida.

Adjuntem algunes imatges de la jornada:

FLOORBALL 4t

Atentament,