MISSIÓ APILO 2022

🌿Som escola verda i amb l’ajut de les famílies fomentem actituds sostenibles entre els nens i les nenes.

Enguany ens hem tornat a inscriure al concurs: “Les Piles a l’Apilo de l’escola” projecte Apilo.

🔋Tenim l’objectiu de fer servir piles recarregables i d’aquesta manera no generar residus. Així i tot, sabem que en el nostre dia a dia encara se’n fa ús i és per això que us suggerim participar en aquest projecte.

♻️Si a casa separeu les piles i després les porteu a un dels punts de recollida, a més de protegir el medi ambient, també estalviem valuosos recursos amb la reutilització de molts materials!

Per aquest motiu, les tutores repartiran una caixeta pensada per emmagatzemar les piles. Un cop estigui plena, podeu dipositar les piles al “supercontenidor”, el coet Apilo que tenim al vestíbul de l’escola.

L’Apilo XII s’emporta les piles fetes servir al Planeta Reciclatge