L’HORA SEP

Aquest any a 5è tenim l’hora SEP, que vol dir, Suport Escolar Personalitzat, i el fem a les assignatures de català i mates. És de les 8:30h a les 9h del matí dels dimarts i divendres. Dimarts fem català i els divendres matemàtiques.

Es fa pels alumnes que necessiten millorar alguna cosa en aquestes assignatures.

Fer aquesta mitja hora de reforç suposa un esforç però també té una recompensa.

A la classe de mates del SEP fem sumes amb cubs que representen un miler, unes “línies” que representen les desenes i uns “quadrats” que representen les centenes i cigrons que representen les unitats. Amb tot això fem números i ens preguntem a quin nombre corresponen. Ho fem per parelles.

A la classe de SEP de català practiquem la lectura en veu alta, de monent, pels nens que van lents, que no s’entén gaire el que diuen,….

I de moment això és el que fem al SEP.

Guillem i Otto