LA CLASSE DEL MEDI AMBIENT ANEM AL BADACORFBOL

El dijous 2 de març, vam anar tota la classe al Badacorfbol. Aquesta activitat la vam realitzar al camp de futbol de Sistrells.

Vam jugar amb moltes escoles de molts barris de Badalona. Ens vam dividir en dos grups i vam jugar sis partits cada grup.

Vam estar jugant una hora, vam fer un descans de quinze minuts i després vam jugar una hora més.

Quan vam acabar ens van donar uns diplomes a totes les escoles per haver participat i finalment, vam tornar cap a l’escola.

Ens ho vam passar molt bé jugant i vam conèixer a altres nens i nenes d’altres escoles.

Mar, Lluís i Carola.