El circ màgic!

Els alumnes de 6è hem treballat en equip per crear el vídeo “El circ màgic” amb la tècnica “stop motion”.

QUE ÉS L’STOP MOTION?
És una tècnica d’animació que consisteix en aparentar el moviment d’objectes estàtics per mitjà d’una sèrie d’imatges fixes successives. És una tècnica artesanal, ja que s’obté el moviment manipulant un objecte amb les pròpies mans, fotograma a fotograma. Es pot treballar amb diversos materials com plastilina, sorra, retalls de paper, guixos…

Vam pensar en petit grup, diferents propostes per a realitzar l’Stop Motion. Posteriorment vam realitzar un guió il.lustrat (storyboard) que vam presentar davant dels nostres companys. Finalment, cada alumne va votar la història que li havia semblat més interessant i va guanyar “El circ màgic”.

Un altre grup vam elaborar amb plastilina els personatges de la història escollida pels nostres companys i vam muntar els decorats.

Vam preparar l’escenari per poder realitzar les fotografies. Vam disparar la seqüència de fotos necessàries i les vam editar per crear un vídeo amb el programa Windows Movie Maker.
Aquí podeu veure el vídeo final… ESPEREM QUE US AGRADI!