6èA ens endinsem al món de l’ANIME

Aquestes darreres setmanes hem fet moltes coses sobre l’anime.
El primer que vam fer va ser decorar la porta de la classe com si fos un còmic d’anime. Vam fer els nostres propis dibuixos i els vam enganxar. Va quedar molt bonic!
Després vam decidir quin seria el nostre logo de classe. Cada alumne/a va dibuixar el seu logo i vam fer una votació per decidir quin ens agradava per representar a la classe. Finalment, amb el logo guanyador, vam complementar-ho per tal que fos una idea de tots i totes.

Posteriorment vam pensar a decorar la classe d’una forma diferent, i se’ns va ocórrer la gran idea de fer una línia del temps de l’anime.
Vam veure un petit resum de la història de l’anime i més tard ens vam dividir en grups per treballar cada era. Un cop en grups, vam fer una petita cerca d’informació, vam agafar cartolines i vam posar text i algunes imatges.
Ens-ho vam passar molt bé preparant aquesta línia del temps de l’anime.

Alguns companys/es han portat alguns llibres de l’anime per aprendre a dibuixar.

Ah! També vam fer una piràmide sobre el procés del projecte d’anime. VOLEU SABER QUIN SERÀ EL NOSTRE PRODUCTE FINAL? NOSALTRES JA HO TENIM DECIDIT!!

PD: Us deixem en aquesta entrada un vídeo explicant l’evolució de l’anime.

Alumnes de la classe de 6èA.