El passat dimarts 19 de maig, els nens i nenes d’Infantil vam marxar d’excursió al Xaragall. Va ser una jornada molt especial, ja que vam poder passar tot el dia junts gaudint de la natura, del bon temps i de moltes activitats divertides.
Cada grup va participar en una proposta diferent:
- Els infants de la classe de les Formigues (I3) van gaudir d’una activitat d’indis.
- Els nens i nenes de les classes de les Tortugues i les Estrelles (I4) van participar en unes olimpíades molt divertides.
- Els nens i nenes de la classe dels Guepards (I5) van fer una activitat de construcció de cabanes.
Durant el dia, també vam poder veure els animals de la granja, una experiència que ens va agradar molt i que vam gaudir tots plegats.
Aquesta ha estat l’última sortida del curs, una excursió que, com cada any, compartim tots els nens i nenes d’Infantil plegats.
A més, ens va fer un dia radiant i vam gaudir molt de l’experiència, compartint moments, rialles i moltes aventures junts.



