DELAGADES I DELEGATS DE CURS 2022-2023

Hola a tothom!!!

Ja fa més d’un mes que hem començat un curs nou i, com ja és tradició, l’alumnat ha escollit els delegats i delegades representants de cada curs a partir d’I5.

Ens fa molta il·lusió exercir aquest càrrec tan important, on prendrem decisions que afecten tota l’escola i formar part de l’organització de festes tan importants com la festa de la tardor o Carnaval.

Tenim moltes ganes i estem molt compromesos i compromeses amb la nostra funció, així que ens esforçarem molt per fer-ho molt bé.

Aquí teniu una foto de tot el grup en ple, que de dalt a baix i d’esquerra a dreta som:

En Nahel de 5èB, la Coral i en Dídac de 6è, en Jan i  l’Ivet de 1r, l’Ivet de 5èB i la Clara de 5èA.

A la segona fila estem l’Adrià de 5èA, en Martí d’I5, l’Ariadna de 3rB, l’Alaïs d’I5, en Lluc de 3rA i la Clara i l’Aran de 4t.

Al davant de tot el grup trobem la Noa de 3rA i l’Adrià de 3rB i la Lucía i l’Oleguer de 2n.

Una abraçada!