Un Sant Jordi especial

Llibres, poesies, roses, dracs…, Aquest any Sant Jordi tampoc no ha pogut ser com sempre, però… ens hi hem acostat força!

També hem aprofitat per fer la presentació de l’auca de l’escola que vam començar el curs passat per celebrar els 50 anys de l’escola i admirar la bona feina que hem fet pintant el Drac Flaix a la paret de la pista.

I, com que en Flaix ja es queixava que no es volia quedar sense cua també aquest any, les formigues i les balenes li han posat el seu tros de cua. Al final de curs, els nois i noies de sisè marxaran cap a l’institut amb un retall d’aquella cua que van pintar quan van arribar a l’escola.

Us hem fet un petit resum! Gaudiu-lo!