Reunions d’inici de curs

Properament, s’iniciaran les reunions de famílies de cada nivell educatiu per tractar aspectes rellevants per a l’educació dels vostres fills i filles.
Remarcarem aquelles qüestions que, tant a casa com a l’escola, afavoreixen un entorn positiu en el desenvolupament emocional dels nostres infants i en tots aquells aspectes relatius al funcionament, les rutines, els hàbits d’autonomia i d’estudi.
Valorem molt la vostra participació i les vostres aportacions ens permetran oferir el millor als vostres fills i filles, propiciant el diàleg, la complicitat i el treball conjunt en la tasca d’acompanyar nens i nenes en la seva escolaritat.

Totes les reunions seran presencials i se celebraran al gimnàs o a les aules respectives. Es preveu que tindran una durada aproximada d’una hora. L’entrada es farà per la porta de la pineda.

Hi haurà servei d’acollida gratuït per a infants fins a 3r de primària, a partir de l’hora en què està convocada la reunió.
Per tal d’organitzar l’acollida de manera satisfactòria, la família ha d’informar la tutora del grup que du a terme la reunió que farà ús del servei, amb almenys 24 h d’antelació. Especificarà, si s’escau, si aquell dia es quedaran els germans o germanes.

Gràcies per la vostra col·laboració.