Projecte Reutilització de bates escolars

La Comissió de Medi Ambient de l’AFA en col·laboració amb l’escola, hem organitzat un projecte de reutilització de les bates que s’utilitzen a educació infantil.

Us volíem demanar, que si teniu bates escolars en bon estat, que els vostres fills o filles ja no utilitzen, les donéssiu a l’AFA, i aquesta les repartirà entre les famílies que les necessitin.

Les bates es vendran a 3 € i els diners recollits aniran destinats a projectes de medi ambient i escola verda que s’especificaran el curs vinent.

Les bates de segona mà estaran disponibles per l’alumnat de P3, P4 i P5 a partir de setembre.

Com i quan donar les bates:

• Quan? Els dies 21 i 22 de juny.
  • On podeu deixar les bates?
    • A  la cistella de vímet que col·locarem a la porta 2 de la Pineda, per on entren els infants de P5 i 4t.
    • Al contenidor que col·locarem al vestíbul de l’entrada principal.
  • I quan s’acabi l’escola? El dia 23 encara estarà disponible el contenidor del vestíbul de la principal.

Condició de les bates:

• Les bates han d’estar en bon estat, i agrairíem que, en la mesura del possible tinguin tots els botons.
  • Un cop rebudes, la Comissió de Medi Ambient es compromet a rentar-les.

Gràcies i bon estiu!