Projecte d’emprenedoria, col·laborem per una bona causa

Els i les nenes nens de 5è vam començar al mes de febrer el projecte d’emprenedoria.

Primer de tot, vam haver de triar el nom de la nostra cooperativa, vam acabar decidint-nos per: “Gamer Craft”. Vam dissenyar i vam acabar decidint el nostre logo.

En aquest projecte, ens hem d’organitzar per elaborar productes i els beneficis que guanyem els destinarem a una ONG que hem escollit que es diu: “Watoto”.

En aquest projecte hem començat a organitzar-nos tots/totes amb grups de 4. Després, hem pensat quins objectes podem fer per poder-los vendre. Ara estem fent la cerca de quins materials necessitem per produir tots els productes que després vendre a… LA FESTA MAJOR!

El dimarts, 12 de març del 2024 i el dimarts 19 de març, vindran algunes famílies per donar-nos un cop de mà en l’elaboració dels productes.

Ah! No us hem explicat d’on aconseguim els diners. Els diners ens el deixaran prestats l’escola perquè cada grup pugui comprar les coses necessàries per poder fer els seus objectes.

Ens està agradant molt aquest projecte i volem que sapigueu que podeu venir a comprar els productes a la Festa Major!!

Blog: Jan, Gina i Leo.