PARTICIPEM AL GRAN RECAPTE DELS BANC DELS ALIMENTS

Un any més el Banc dels Aliments organitza la campanya de recollida de Nadal.

La nostra escola s’afegeix a aquesta tasca solidària per donar suport a les persones més necessitades, especialment en uns moments difícils per a moltes famílies. Ho farem conjuntament amb l’escola Lola Anglada i l’Institut La Riera.

Noies i nois de l’Institut, explicaran als nostres infants  en què consisteix la campanya mitjançant vídeos i flyers publicitaris elaborats per ells i elles per a promocionar la recollida. Aquest material forma part d’un projecte que duen a terme.

PARTICIPAR ÉS MOLT FÀCIL!

QUAN?

DEL DIJOUS 2 AL DIMECRES 15 DE DESEMBRE

QUÈ PODEM PORTAR?

LLET, ARRÒS, PASTA, LLEGUMS CUITES, FARINA, SUCRE, LLAUNES DE CONSERVA, OLI, XOCOLATA…

ON HO HEM DE DEIXAR?

Els infants que entren per la pineda poden desar els aliments que portin al carretó que disposarem al pati.

Al vestíbul prepararem una taula per desar els productes que portin els nens i nenes que entren per la porta principal.

Siguem solidaris i fem un gran recapte!!