L’inici de curs a 6è

El primer dia de curs va caure en dijous i això és guai perquè així la setmana és més curta.

Els mestres que ens han tocat aquest curs ens agraden molt, sobretot la nostra tutora ja que tornem a tenir a la Gemma Jové.

En el fons teníem ganes de tornar a l’escola per poder veure els nostres amics i amigues.

No tenim ganes que acabi 6è perquè llavors deixarem les amistats, els mestres i l’escola, però, per altra banda ens fa molta il·lusió fer 6è perquè som els grans i ens toca fer coses molt xules com la revista l’ERA i els capgrossos i gegants per la Festa Major.

Esperem que sigui un curs genial!!!

Ja, Júlia Orts, Edgar Salas