LES ESCOLES DEL PARC JUGUEM JUNTES!

El dia 27 d’octubre per la tarda, els alumnes de les escoles Lola Anglada i Artur Martorell, van celebrar la II Trobada de Jocs al parc.

Sis grups d’alumnes de tercer i quart de les dues escoles van compartir i es van relacionar realitzant diferents jocs cooperatius.

La valoració una vegada més, ha estat molt bona tant pels alumnes com pels mestres que hi van participar, ja que que va ser una tarda divertida i de relació gaudint del fantàstic Parc de Ca l’Arnús.

“Vam conèixer a nens i nenes de l’altra escola i vam haver d’ajudar-nos uns als altres”.

“Ens va agradar com estava tot organitzat, els jocs i sobretot fer-ho al parc”.

“ Quan vam acabar els jocs ens vam intercanviar unes medalles molt maques”.