INICIEM EL NOSTRE DARRER CURS A L’ESCOLA

Els de 6è hem començat el nostre últim curs a l’escola. Ha arribat l’Arnau, que és un nen nou i ens agrada molt que sigui el nostre company.

Estem molt contents i contentes de ser els grans de l’escola, tot i que ens fa llàstima saber que marxarem.

Aquest any serem uns privilegiats i unes privilegiades perquè podrem fer capgrossos i també farem una obra de teatre.

Hem estat uns dies per triar el nom de la classe i, finalment, serem éssers mitològics. Hem tingut bones idees per decorar la porta de la classe.

Ens fa molta il·lusió fer la revista de l’escola i poder participar de la nostra darrera Festa Major, de la manera que sigui.

Esperem gaudir molt d’aquest nostre últim curs i de les nostres últimes colònies junts i juntes.

Gala, Vinyet i Mariona