CONCURS DE FOTOS DE LES FESTES DE MAIG

Estem confinats però volem seguir celebrant les festes de maig!

Fer dimonis, portar el mocador de la festa, ballar,  gaudir  del piromusical,  participar dels balls de les bèsties de foc, dels gegants i els dracs, anar de concert, menjar coca, sopa de pedra o veure castells, ser diable, trabucaire o córrer en un correfoc.

Enguany, a l’Artur Martorell viurem unes festes de maig diferents i volem saber com ho fas des de casa !!

Envia una foto divertida amb qualsevol element relacionat amb la festa i…. la compartirem al web de l’escola.

COM HA DE SER LA FOTO ?

Han de sortir persones, tu sol o sola, amb els germans, les germanes  o amb tota la família, amb algun element de la festa, un dimoni,  el mocador de les festes o un drac. També pots estar fent alguna activitat relacionada: pots estar  ballant, fent un castell o disfressat/da  de diable o diablessa, menjant coca o cantant. Si cremes el dimoni o fas veure que participes  en un ball de bastons, volem aquesta foto !!

Una foto divertida! Qualsevol aspecte de la festa serveix!

Termini: fins el dia 14 de maig

Envia la foto a aquest mateix correu indicant el nom i el curs ceiparturmartorell@xtec.cat

La foto té premi!

La més divertida, segons un jurat compost pels membres del claustre, obtindrà  un val de 20€ per triar un llibre a una llibreria de proximitat. (Participació exclusiva per a  l’alumnat de l’escola Artur Martorell)