Festa final de curs

Ja s’ha acabat aquest curs tan diferent i incert, i com que l’alumnat ha tingut una actitud excel·lent i ha fet un esforç tan gran per adaptar-se a la situació complexa que estem vivint, hem  acabat el curs d’una manera diferent, però divertida i refrescant: hem gaudit d’una festa amb els companys i companyes de classe, els i les mestres i monitors i monitores de l’escola.

El dia 18 de juny vam fer la festa pels de 2n a 6è. Vam realitzar una gimcana amb diferents proves que havíem de resoldre en equip i ambientades en diferents entorns: L’ANTÀRTIDA, LA SELVA, EL DESERT, LA CIUTAT I L’ESPAI.

El dia 21 va ser el dia dels més petits de l’escola – de P3 fins a 1r – i el fil conductor de les proves van ser contes tradicionals: ALADÍ, LA CAPUTXETA VERMELLA, ELS TRES PORQUETS, LA RATETA QUE ESCOMBRAVA L’ESCALETA I LA LLEBRE I LA TORTUGA.

Tots dos dies ens ho vam passar d’allò més bé, i sempre vam estar acompanyats i acompanyades del nostre estimat Drac Flaix que és molt entremaliat i no parava de ruixar-nos aigua, la qual cosa vam agrair molt perquè feia molta calor!

Va ser un dia molt divertit i una festa original que vam gaudir molt i que us volem ensenyar a través d’unes fotografies que ens van venir a fer famílies voluntàries de l’escola.

Volem agrair la participació d’Àmbit Escola i de totes les famílies voluntàries per fer-ho possible.

Gaudiu-ne molt!