Fem flors a la pasqua

A la classe dels elèctrics i les elèctriques per a celebrar la pasqua i l’arribada de la primavera hem fet unes flors amb la tècnica de papiroflèxia.

El nostre tutor ens va posar al Google Classroom el tutorial de com fer les flors. Vam fer els grups i ens organitzarem per a distribuir-nos les tasques.

Cada grup de 5 components va escollir després d’un sorteig quina flor del vídeo volia fer i vam començar a elaborar-les.

Primerament, vam agafar fulls de colors, vam seguir les instruccions del vídeo, el nostre tutor ens va posar la silicona calenta i… Ja tenim les flors!

Tot això ho vam fer en equip, que junt amb les papallones de les nostres companyes i companys de sisè i la decoració primaveral d’infantil, hem deixat  ben lluïda l’entrada principal de l’escola.

Joan, Ona i Lluís.