FENT DISSABTE!

Avui les mares i els pares de la Comissió de pati han anat a l’escola per posar a punt i reparar els jocs.
També han posat una tarima a l’entrada del badiu de P3 perquè els petits de l’escola puguin entrar i sortir amb comoditat quan plou.
La taula d’experimentació té moltes novetats, ja veureu quina sorpresa que tindreu el dilluns! I la cuineta, el panell de música, el xilòfon també.
La classe de l’Arc de Sant Martí trobarà dues caixes al badiu amb un munt de fustes de diferents formes i mides per fer construccions.
I la cosa no acaba aquí, pròximament acabaran de posar a punt el que falta i repintaran els jocs de terra perquè les estones d’esbarjo siguin
encara més divertides.

Moltes gràcies, mares i pares per la vostra dedicació i esforç!