Ens visita la cantant Lídia Pujol!

El passat divendres 11 de juny, va venir la Lídia Pujol, cantant i compositora, a fer-nos un espectacle de música i de valors als alumnes de 5è i 6è.

Ens va parlar de l’amor, la llibertat i la importància de saber dir NO, quan no volem alguna cosa.

També ens va explicar que el què és veritablement important és com som per dins i no per fora, i ens va cantar la Cançó del Mariner, que és una cançó popular catalana, en la que hi apareixen moltes situacions masclistes on donen poc valor a la dona.

Ella la va voler canviar perquè tingués un sentit molt diferent i en va fer una nova versió modificant algunes parts

Ens va semblar molt interessant el què explicava la cançó perquè ho vam poder reflexionar i ens vam adonar que era molt lleig i poc respectuós per a la dona.

També ens va encantar escoltar la veu de la Lídia, que canta superbé!

Ens va fer participar molt i vam passar una bona estona amb ella.

Moltes gràcies!!

Esperem que tornis a venir per l’escola.

Nil i Sofia