ELS VOLCANS AL BADAORIENTACIÓ

Aquest divendres 24 de març, més de 1.000 alumnes de 4t de primària de diferents escoles de Badalona hem participat en el BADAORIENTACIÓ, una activitat organitzada des de l’àrea d’educació física.

Consisteix a aconseguir unes fites que estan escampades per tot el parc. Però no qualsevol fita, sinó les que estan assenyalades en el nostre mapa, perquè cada grup havia de seguir un recorregut. Així ens ho han explicat abans de començar.

Un cop tots els grups hem acabat el nostre recorregut, i han comprovat que havíem assolit totes les fites, ens han felicitat i ens han lliurat un diploma.

Ha estat una activitat molt divertida i ens ho hem passat molt bé!

Autors: Berta Garrido, Jan i Cesc