ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR CURS 2023-2024

Benvolgudes famílies,

Dilluns 9 d’octubre es va publicar el calendari del procés electoral per a la renovació del 50% dels representants per pares/mares del Consell Escolar segons el Decret 102/2010 de 3 d’agost i la Resolució EDU/3014/2023 del 30 d’agost.

Així, enguany, hi ha 3 vacants del sector pares i mares dels alumnes del Consell Escolar del nostre centre.

Us animem a presentar candidatures per a ser membre del Consell, l’òrgan col·legiat més important del centre.

L’únic requisit per ser candidat/a és ser pare, mare o tutor/a legal d’un/a alumne/a de l’escola, I emplenar i presentar la butlleta que se us facilitarà a la secretaria de l’escola fins dimarts 14 de novembre.

A partir del dimarts 31 d’octubre trobareu al taulell d’anuncis el Cens provisional de pares i mares per tal de verificar si hi esteu inclosos i, tenir temps per fer les esmenes que s’escaiguin.

La data per l’elecció dels representants al sector pares i mares serà:

DIVENDRES 24 DE NOVEMBRE

• Cal portar el D.N.I.
• Les paperetes de votació les trobareu a la MESA
• Recordeu que el vot és personal i no es pot delegar

Per tal de tenir un Consell Escolar representatiu és molt important que exerciu el vot el dia de les eleccions: veniu a votar!

CALENDARI ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023