De colònies a la Garrotxa – Galàctics i Galàctiques

Aquest any, malgrat la covid-19, hem pogut fer les colònies, tot i que una mica diferents.

Després de dues hores de viatge en autocar vam arribar a la Garrotxa i vam anar directament a visitar el volcà d’en Croscat. Quan just acabàvem d’arribar, va començar a ploure, vam haver de girar cua i ens vam aixoplugar en la caseta d’informació del Croscat fins que ens van venir a recollir i ens van haver de portar a la casa de colònies, a Mas Coromina.

En arribar vam dinar i com va parar de ploure vam decidir fer una passejada per explorar la zona. Vam fer una excursió pels voltants però se’ns va tornar a posar a ploure, així que vam tornar a la casa i vam aprofitar per instal·lar-nos a les habitacions i canviar-nos de roba perquè estàvem xops i plens de fang. Després vam sopar i a la nit vam fer jocs, i quan menys ens ho esperàvem les monitores van tancar els llums, vam posar unes llumetes de colors que es movien i vam estar ballant fins tard. Quan va acabar l’última cançó vam anar a les nostres habitacions, ens vam posar el pijama, ens vam rentar les dents i a dormir.

L’endemà ens va despertar ben d’hora, vam recollir les nostres motxilles i després d’esmorzar vam anar cap al jardí on ens esperaven activitats apassionants i divertides com: tir amb arc, carreres de crits, equilibris i molts altres jocs.

Finalment vam dinar, ens vam acomiadar de les monitores, vam pujar a l’autocar i vam tornar cap a Badalona.

Aquestes colònies ens han agradat perquè ens ho hem passat força bé.