CONGRÉS DE CIÈNCIES

Enguany s’ha tornat a celebrar el Congrés de Ciències al Museu de Badalona organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics de Badalona.

L’Escola Artur Martorell ha participat en la jornada científica representada pels alumnes i les alumnes d’I4, els viatgers i les viatgeres i l’alumnat de 2n, els rèptils.

Després de molt treballar a l’escola, hem presentat els nostres experiments sobre la imantació (I4) i sobre les ones sonores (2n).

Ha estat una experiència meravellosa, que ens ha il·lusionat molt viure i que, com que ho hem fet tan bé, ens han felicitat per la qualitat de les exposicions i del treball tècnic-científic realitzat.

Us informem que avui 14 de març, a les 20:30 h retransmetran la gravació de l’acte a la TV de Badalona. Us convidem a mirar el programa!!!

Us ensenyem un tastet del què ha estat la nostra experiència del dia d’avui.

Esperem que us agradi.

Benvolgudes famílies!