CONFERÈNCIA SOBRE EL CANVI CLIMÀTIC

Els nens i nenes de 6è som la classe del medi ambient i hem preparat una conferència centrada en el canvi climàtic.

En ella hem explicat què és el canvi climàtic, quines són les evidències que tenim sobre aquest canvi, les causes que ‘l’han provocat i les conseqüències que està tenint i tindrà si no fem res per evitar-ho.

A més, també hem proposat accions que podem fer per millorar el nostre planeta a escala global, i d’altres a nivell més particular de casa nostra. També hem preparat unes preguntes senzilles perquè ens contestin per saber si ha quedat clar el què hem explicat.

Finalment, hem ensenyat uns jocs que hem elaborat amb material reciclat per regalar a les diferents classes de l’escola.

La conferència la vam fer pels familiars dels nens i nenes de 6è i també l’hem feta per tot l’alumnat i professorat de primària.

Ens sentim molt orgullosos i orgulloses de la feina feta perquè ens ha costat molt i hi hem dedicat moltes hores.

Us deixem el vídeo amb els anuncis publicitaris que hem pensat, creat, gravat i editat per grups en què intentem conscienciar de les accions que hem de fer per cuidar el nostre planeta Terra i que també vam passar el dia de la conferència.

Esperem que us agradin!!

Laura, Nora i Martina