CONCERT DE NADAL

Si tot va com està previst, dimecres 22 acabarem el trimestre amb el tradicional Concert de Nadal que enguany, a causa de la pandèmia, farem al pati de l’escola.

INFOAMPA 20/12/2021

Us preguem puntualitat a l’entrada, us demanem que sigueu respectuosos en la durada de l’actuació de cada grup. Marxar a mitja actuació destorba, i és per això, que no es podrà abandonar el centre fins que no hagin acabat de cantar els dos cursos que estan al mateix torn del vostre fill/a.

Una persona acreditada enregistrarà en vídeo tot el concert que es penjarà al web de l’Escola i de l’AMPA. Per respecte als altres familiars NO es permetrà que hi hagi ningú dret fent fotos o vídeo.