Aventures Literàries a 6è: Hora de Biblioteca!

Els i les alumnes de sisè han mostrat una passió increïble per la lectura durant l’hora de biblioteca.

Al llarg d’aquest primer trimestre han gaudit del gust per la lectura. Han triat llibres que els han portat a descobrir mons i terres desconegudes. No només això, sinó que han creat una xarxa d’exploradors/es compartint les seves lectures preferides tot elaborant les seves recomanacions lectores.

Enhorabona! Agraïm la seva col·laboració, fent de la lectura una aventura compartida.

Que continuïn girant pàgines, petits/es grans lectors/es. Seguim enriquint-nos d’aquest espai màgic, el de la nostra biblioteca.

Comissió Biblioteca Escola Artur Martorell.