Apilo XII

Sabem que estem envoltats d’aparells de tota mena que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines… Si no els sabem gestionar correctament les substàncies i els materials de les piles poden afectar la qualitat de l’aigua i de l’aire.

És molt important que intenteu comprar joguines i aparells sense piles, fer ús de piles recarregables o tenir-les en llocs frescos per tal d’allargar la seva vida útil.

Us annexem una infografia titulada “Treu-te les piles” per conscienciar-vos del tema: Procurem reduir el seu ús!

Si en feu servir piles a casa, cal que les separeu i després les porteu a un dels punts de recollida: a més de protegir el medi ambient, estalvieu valuosos recursos amb la reutilització de molts materials!

Com el curs passat, l’escola participa en el concurs “les Piles a l’Apilo de l’escola”, una acció pensada per animar infants i famílies a reciclar les piles usades

Per aquest motiu, tenim al vestíbul de l’escola un supercontenidorun coet, on podeu dipositar les piles que tingueu a casa.

L’ApiloXII s’emporta les piles utilitzades

al Planeta Reciclatge.

Som escola verda i us demanem la vostra implicació, fonamental per a fomentar l’educació dels futurs recicladors, els vostres fills i filles!!

Totes les piles utilitzades al contenidor de l’escola!!!

L’Equip Directiu i la Comissió d’escola verda.