JA HEM FET LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES!!
Els nens i nenes de 6è els passats dies 8, 9 i 10 de maig vam fer 5 proves de competències bàsiques i ens va fer estar molt nerviosos perquè no sabíem el què ens preguntarien, tot i que havíem fet ja algunes de mostra i creiem que estàvem preparats.
JA HEM FET LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES!! Llegeix més »












