Avui dia 2 d’abril, l’alumnat de 5è, hem realitzat un taller de neurociència relacionat amb el nostre projecte: Què amaga el nostre cos?
Ha vingut un noi neurocientífic que es diu Dani. Primerament, ens ha ensenyat els tipus de neurones que existeixen en el nostre cos: interneurones, neurones sensorials i neurones motores. Tot això l’hem fet a través de diferents jocs.
El primer joc que hem realitzat ha estat posar uns elèctrodes al braç de manera que quan fèiem una contracció, li donàvem ordres a un robot per fer una acció. L’objectiu era aconseguir agafar una pilota i retornar-la a un got fent contraccions amb el nostre braç.
El segon joc consistia a fer explotar un barril. Es tractava d’una cinta amb unes parts metàl·liques que es posava al cap i que detectaven la nostra concentració. L’objectiu era concentrar-se per aconseguir explotar un barril amb la nostra ment.
El tercer joc consistia a posar dos electrons al braç que ens transmetien una energia per moure els nostres dits de manera inconscient i hem tingut el poder de fer moure el braç d’un altre company o companya.
Finalment, ens ha explicat que amb una espècie d’agulles dins del cap pot llegir la ment i transmetre el que vols dir en una pantalla.
Ha estat un taller molt divertit i ens ha agradat molt!
Fet per Paula, Adriana, Aitana i Lluc.





