Menjador escolar

ORGANITZACIÓ

L’organització del servei del menjador es regeix per una normativa lleugerament diferent de la que hem d’aplicar en l’horari escolar, i es recull en aquest document elaborat per la pròpia empresa que ofereix el servei.

AQUÍ TROBAREU ELS DOCUMENTS D’AQUEST INICI DE CURS, NECESSARIS PER FER ÚS DEL MENJADOR ESCOLAR:

1 –  Carta de benvinguda sobre el funcionament del servei de menjador, les formes de pagament, telèfon i correu electrònic del nostre personal etc…

2 – Fitxa d’inscripció 2020-2021

3 – El full d’Autorització de sortida dels alumnes i persones autoritzades a recollir durant les de jornades intensives

4  –  Full d’autorització per subministrar medicaments

Us comuniquem que, amb motiu del covid-19, els informes diaris que lliurem a les famílies queden suspesos provisionalment.
En cas d’incidències importants que calgui que conegui la familia, la responsable de monitors/es o el/la monitor/a es posarà en contacte telefònic amb ells.

AVÍS IMPORTANT!