LA TECNOLOGIA A 5èB

El dia 18 de gener del 2023 els alumnes de 5èB van convidar a les famílies a l’escola per ensenya’ls-hi el projecte que han estat fent des que van votar el nom de la classe.

Durant el primer trimestre i una part del segon, han treballat la tecnologia i han fet robots, cotxes i un àlbum amb totes les feines realitzades des de l’inici de curs relacionades amb el tema. Els alumnes han utiltzat aplicacions com Scratch, Google Sites, Jamboard, documents i presentacions de Google, Liveworksheets i fulls de càlcul, entre altres.

Totes les feines que han fet relacionades amb el projecte les han recollit en un bloc que encara continuen treballant i que s’espera poder publicar.

L’inici del projecte va començar amb una pluja d’idees de diferents temes que els alumnes tenien interès, i la tecnologia va ser el tema més votat.

A l’activitat amb les famílies els nens i nenes van explicar, a través d’una presentació, què era la tecnologia i cadascú va explicar un aspecte relacionat amb el projecte.

Les famílies van ajudar a acabar un vehicle que funciona amb l’energia de l’aire, acabant la sessió amb una carrera de tots els vehicles, per veure qui l’ha construït millor.

Aquí teniu les fotografies de l’activitat:

1. Rocío Martín

M’ha semblat molt interessant totes les tasques que heu realitzat, i per sort he pogut intervenir en alguna d’elles (com ara amb l’Scratch o algunes aplicacions de Google). Segur que a les famílies els hi ha agradat molt la presentació del projecte. Enhorabona, treballadors/es!

2. Carme

La veritat és que tot el que estigui relacionat amb la tecnologia és molt interessant.Tots els invents i les novetats ens criden molt l’atenció. I fer aquest cotxe ecològic ens ha ensenyat moltes coses. Seguirem amb el projecte un trimestre més perquè encara tenim moltes coses per aprendre.

1. Barae

Soc la Barae Zaryouli.
      La veritat es que tot el que estigui relacionat amb la tecnologia és molt interessant! També el millor són els invents que nosaltres vam fer. I fer aquest cotxe ecològic ens ha ensenyat moltes coses. També seguirem amb el projecte un trimestre més perquè encara tenim moltes coses per aprendre! Tot ha sigut molt divertit!

3. Adam

La veritat és que m’ha agradat molt el projecte de la tecnologia i l’invent del cotxe. És molt divertit, pots jugar tantes vegades com vulguis perquè només has de bufar el globus i el cotxe funciona sense piles. I vull aprendre més coses sobre la tecnologia.

4. Safa Baidder

La veritat que tot allò relacionat amb la tecnologia és molt interessant!! Nosaltres hem fet aquell cotxe que no contamina i sense benzina, hem posat uns globus que havíem de bufar i anava sol. Era una cosa relacionat amb la tecnologia. A mi m’ha agradat fer aquest cotxe moltíssim. Jo encara no l’he acabat però és molt interessant i també li ha agradat a la meva família aquest cotxe moltíssim.

5. Mireia

La veritat va ser molt divertit, ens vam divertir molt fent el cotxe.
    Però ens cremaven una miqueta les mans amb la silicona, jo vaig ser la primera en acabar, em va agradar molt!!

6. AICHA

LA VERITAT EM AGRADAR PERQUÈ VA SER DIVERTIT FER EL COTXE AMB ELS PARES.
    ENS VAM CREMAR QUASI TOTS I JO I LA MEVA MARE TAMBÉ. EM VA SORTIR UNA RODONA AL DIT.
    M’HA AGRADAT I TAMBÉ FER LA CARPETA DE PLÀSTICA. ENS VAN AJUDAR.