PROJECTE D’ENJARDINAMENT A L’ESCOLA ARRAONA 17-18

A l’Escola Arraona ens agrada cuidar dels nostres espais.

Enguany, ens hem plantejat millorar l’aspecte del pati d’Educació Infantil. Per aquest motiu, hem dut a terme un projecte de manera conjunta amb els alumnes delTaller de Manteniment de Jardineria i Horta Urbana del Vapor Llonch, vinculat amb el Projecte de l’Agenda 21.

L’experiència ha estat tot un èxit.

Els alumnes del Vapor Llonch ens van fer un estudi inicial i una proposta de treball.

Des de l’Escola vam comprar el material necessari: blocs de formigó, plantes, terra i reg automàtic.

Els alumnes del Vapor Llonch que ens han ajudat han estat: Laura, Pedro, Juanjo, Moisés i Raúl. Tots ells/es tutoritzats per en Vicenç.

Vam necessitar un parell de matins per tenir col·locats els blocs de formigó fent una MACROJARDINERA que vam omplir de terra i en la que hi vam plantar els diferents tipus d’enfiladisses.

A part, també ens van instal·lar un sistema de reg automàtic.

Els alumnes de 5è de Primària de l’Escola Arraona van sortir a ajudar a acabar de repartir la terra per tota la macrojardinera.

Quina feinada això de moure terra amunt i avall!!!!

El gruix de tota la feinada ja està fet. Ara només ens queda esperar que arrelin bé.

Els alumnes d’Ed. Infantil també hi ha participat. Han estan acabant de decorar la jardinera i en breu acabarem de posar-hi més plantes.

AIXÒ HA QUEDAT FANTÀSTIC !!!!!!!!

Fer aquesta tasca ha estat genial. Poder-la compartir amb els companys/es del Vapor Llonch, encara li ha donat més valor al projecte. Moltes gràcies per la vostra ajuda.

Esperem poder seguir col·laborant amb vosaltres en un futur proper.

Abril 2018