2023

COMPETÈNCIA DIGITAL (6è)

A l’escola fem diferents activitats relacionades amb la competència digital. En aquest article us mostrem una activitat realitzada per 6è, que són els grups dels científics i científiques (6èA) i dels fenòmens naturals (6èB). Amb el treball fet de geolocalització a través del Google Maps hem treballat el mapa del món, la ubicació de diferents

COMPETÈNCIA DIGITAL (6è) Llegeix més »

CAN GAMBÚS

Tot cicle inicial hem anat a Can Gambús. Havíem de recollir fulles i pals per fer una activitat d’art relacionada amb la tardor, però també hem aprofitat per passar-ho d’allò més bé amb els companys i companyes.

CAN GAMBÚS Llegeix més »

BARRI DELS MERINALS (3r)

El passat dijous dia 16 de novembre els nens i nenes de tercer A i B vam fer una sortida pel barri dels Merinals. Abans de la sortida, a classe, ja havíem treballat el plànol dels barris de Sabadell i el del nostre barri. Durant les sessions TAC també vam treballar la geolocalització, calculant distàncies

BARRI DELS MERINALS (3r) Llegeix més »

EL CUERPO HUMANO

Els alumnes de 1r estem treballant les parts del cos a l’àrea de castellà, aprofitem cançons amb molt ritme per aprendre vocabulari i alhora moure’ns una miqueta. Mireu el vídeo!!!  

EL CUERPO HUMANO Llegeix més »

VISITEM L’ESCOLA ILLA

El passat dimecres 8 de novembre les classes de 4rt vam visitar l’escola Illa on vam descobrir que és una escola d’art i disseny. Ens van ensenyar les aules on estudien i vam dissenyar unes petites maquetes de “Pop-up”. Van quedar molt xules, som uns i unes artistes!!!

VISITEM L’ESCOLA ILLA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut