FEM EL LOGO

Els alumnes de 6è estem treballant en un projecte d’emprenedoria. Vam escollir el nom però no teníem el logo. Van venir dues noies a ajudar-nos a dibuixar el logo.

PROJECTE D’EMPRENEDORIA

Un dia la Gina i el Sergio ens va dir que faríem un projecte d’emprenedoria. Al cap d’uns dies ens van dir que vindrien uns nois i noies de l’ajuntament a fer-nos una xerrada del projecte. Quan van venir els de l’ajuntament, es van presentar… Llegeix més»

HIP-HOP 3r

Els alumnes de tercer vam gaudir d’un taller de hip hop! A més d’aprendre cultura musical vam tenir l’oportunitat de realitzar i participar en una coreografia de hip hop!
Cliqueu a la imatge per veure què bé ens ho vam passar!

ELS ESCACS ENS AGRADEN

A la classe de 5èA ens agrada molt jugar als escacs. Ens agrada perquè es un joc que ens fa pensar, és divertit i d’estratègia.
Quan juguem, ens hem de comunicar amb els companys i companyes i per aquest motiu hem d’estar relaxats i tranquils.
Us recomanem… Llegeix més»

PADRINS LECTORS 1rA-5èA

Els alumnes de 1rA i 5èA aquest any som parelles de padrins i fillols lectors. Ja hem fet diverses activitats junts, com ara presentar-nos i signar el contracte, fer unes dites de a tardor conjuntament i llegir contes junts. Ens agrada molt tenir aquest espai… Llegeix més»

ANEM AL CINEMA IMPERIAL

El dia 6 de novembre vam anar en bus al centre de Sabadell al cinema Imperial a veure la pel·lícula “Ocells de pas”.
L’argument és el següent: la Cathy té un pare amb pensades molt curioses: pel seu aniversari, li ha regalat un ou d’ànec amb… Llegeix més»

EL GUILLEM HA FET ANYS!

Sabem que l’aniversari de Guillem ja ha passat però ens agrada molt aquesta foto i la volem compartir. Ell va ser el  tutor d’alguns de nosaltres a cicle mitjà i l’estimem moltíssim! Sort que encara et veiem pel passadís i així no et enyorem tant.
Llegeix més»

A SCARECROW A L’HORT

Avui a l’hort la Silvia ens ha ensenyat com “carve a pumpkin”. Ha sigut molt divertit! Ella ha fet servir el ganivet per fer els talls. S’ha d’anar amb compte i utilitzar un ganivet ben esmolat. Després nosaltres hem buidat la carbassa. No sabíem que… Llegeix més»