DONEM MENJAR AL TIÓ!

Ahir, els alumnes de segon, vam portar-li menjar al tió, que ja havia arribat a l’escola. Vam aprofitar que per esmorzar alguns nens havien portat fruita, i li vam donar la pela de mandarines i de plàtans. Volem que es posi molt gran perquè ens… Llegeix més»

EXPLIQUEM EL PROJECTE

Els alumnes de 2n B, com que ens diem Els animals aquàtics, hem fet un projecte sobre aquests. Una vegada el vam acabar, els volíem explicar als nostres padrins, perquè hem après moltes coses sobre el tauró, sobre el pop, sobre l’orada i altres peixos.… Llegeix més»

EL RECICLATGE

Durant aquest trimestre, a segon, hem estat treballant el reciclatge, des de diferents àrees (llengua, medi, plàstica..). Aquí teniu tot el treball que hem fet a través dels residus per reciclar que amb l’ajuda de les famílies hem recollit a l’aula:
Llegeix més»