Acces_restringit_petitano_fet

ACCÉS RESTRINGIT A PERSONES AMB AUTENTICACIÓ.

Aquesta web és per a informació / comunicació interna, exclusivament per al personal del Centre. Podeu accedir  a la web oficial de l’escola a través de les icones de la barra de l’esquerra o clicant directament aquí.

ALERTA DE VIRUS!

alertaSegurament ja haureu vist, dies enrere, a la pàgina inicial de l’Xtec un avís de virus molt perillós. Potser n’heu sentit parlar també a diferents mitjans de comunicació. És un virus que va associat a un missatge de correu electrònic. Inicialment, va associat a un suposat missatge d’una oficina de Correus (en realitat no és Correus qui l’envia) on es comunica alguna informació que conté o bé un enllaç que cal clicar o bé un fitxer comprimit (extensions ZIP o RAR) que cal descomprimir. També s’apropia de l’agenda de l’usuari per a reenviar-se posant l’usuari com a remitent.

En cas que rebeu un correu electrònic amb algun arxiu ZIP o RAR, cal que feu el següent:

– NO OBRIR l’arxiu.

– Tirar el missatge a la paperera

– Suprimir el missatge també de la paperera

– Avisar la persona que us l’ha enviat. Si era un arxiu inofensiu, que us el troni a enviar DESCOMPRIMIT.

Penseu que és un virus molt perillós, que es transmet per la xarxa ràpidament i que el que fa és inutilitzar TOTES LES DADES, que no es poden recuperar. Cal tenir en compte que si una sola persona del centre en fa cas omís, pot provocar la pèrdua de totes les dades de l’escola.